Wednesday, February 24, 2010

apa saya makan semalam?


Assalamualaikum

Semalam mula2 saya nak masak nasi lemak, sbb takde sayur, tapi bila tgk ada 3 ayam ketul yg2 hari lepas tu,lebih sbb anak2 tak makan, saya pon terus tukar fikiran, kena masak benda lain, sampai bila ayam tu nak duduk dalam prti ais kan? =)

So saya pon masak kicap jer =) sbb anak2 dan suami saya suka. Senang pula tu =) habis pon semua =)




sorry la gambar very d vuruk! haha sbb mayam dah kacau time ni =)




sayur kubis and carrot

hehe tapi semua sayur ni kena buang!! sbb suami saya selalu pilih ok, semalam semua carot tu dah busuk and bau!! makan pon rasa, saya dah tanya napa sayur tak fresh, dia kata mmg takde sayur depan ni, tp kedai depan ni mmg teruk lah jual sayur!! tension!! kalau kedai besar2 tu jual banyak2, seminggu satu sayur jer, tiap2 hari sayur sama ktorg makan kalau duduk canada ni, ehhh syukur jer la, dosa pulak saya ni merungut2 ! org lain kutip sayur yg tumbuh dalam longkang jer . Sorry Allah =)

No comments:

Post a Comment