Friday, February 26, 2010

tonka



Assalamualaikum

Sebelum ada thomas, kereta2 TONKA,HAMLEYS dan TAK TAHU NAMA tu menjadi buah hati Aiman, bila thomas and his friends datang, terus tiga2 set kereta Aiman dilupakan =)

Hari ni saya cuba keluarkan balik mainan2 kereta aiman, sbb mainan2 lama ni semua tak berusik!! dorang asyik main thomas jer, bateri pon sehari satu kena tukar!! ingat baba dia cop duit ke apa =)




koleksi kereta2 Aiman, dia tahu ada dua kereta dia hilang!! =)




oh oh, nak angkat badan pon tak larat ni




dtg dah kakak dia, mesti nak amik kereta2 kita ni!!




kan betul!! kita tak suka org kacau mainan kita




merajuklah mcm ni =(




thomas yg sudah disimpan =)

tapi tak sampai 15 minit thomas simpan, Aiman bwk keluar balik, dia mcm resah sbb tak tgk thomas depan mata !! =)

Semalam sebelum tido, patutnya dia dah terlelap dgn saya, tetiba dia terus bangun dan keluar, dia kata

"amannnn nak thomeshhhhh"

dia pon tak jadi tido, sampai pukul 11:30 !!!! pastu saya dah terlelap, aiman pon dah mengantuk sbnrnya , jadi ada yg tak kena, dia pon sikit menangis la, menganggu tidurku sungguh, saya pon jerit suruh dua2 masuk tido!! tapi dua2 taknak, saya suruh suami tutup lampu, mereka pon masuk bilik dengan hati yg tak rela dan mereka pon tidur dalam nangis yg sedu2 ( betul ke ayat saya) ke anda tak pernah dgr?? hahaha, sbb nak main thomas lagi!!

saya tgh update ni,mereka masih dgn thomas!! tonka dan seangkatan dengannya sudah dilupakan =)




No comments:

Post a Comment