Sunday, February 28, 2010

adik hencemmm mama


Assalamualaikum

Aiman sejak ada specs baru ni, dia kejap2 pakai dan suruh saya dan suami puji diacakap dia hencemmmm . =)

Ni lah akibat kalau banyak gambar, tapi idea nak menulis dah takde =) haha

Saya upload gmbr ni petang semalam, tapi hari ni baru nak menulis =) takde idea atau saya belum breakfast, pukul 1 tghari dah ni. lapar giler .



hencemm tak adik ? =)




baru bangun tido dah nak bergaya =) org mandi lah dulu




malu lah mama, adik tak mandi lagi, nnt takde org nak adik =(




last k mama snap, kita tak selesa dah ni, pampershh kita dah berat ni =(

Tadi pagi saya skype dgn mak saya, tapi lepas skype haruslah saya jawab segala soalan2 mereka, dorang nak swimming la, nak balik malaysia nak main dgn sepupu2 dia , napa ayoh tak pakai baju, napa hp mak sama dgn nini. satu hari soalan2 berkaitan keluarga saya kat malaysia saya kena jawab. setengah jam lagi tanya lagi, baba dia balik tanya lagi =)




No comments:

Post a Comment