Monday, February 22, 2010

jom makan2


assalamualaikum
ni gambar2 suasana makan =) mesti anda akan boring dgn blog ni tak lama lagi, hehe sbb cerita sama dua tiga entry =) saya tak keluar adik2, maka ini saja yg saya mampu blogkan cerita2 saya =) korang boringkan dgn thomas? hehe

semalam best jugak, dorang lepak 4 jam =) tak rasa sangat boring ,kalau tak saya mana ada kawan =) hehe, ada lah orang bawah.kawan baru, sayang lagi! haha

jom tgk gambar2 suasana dalam rumah yg cementoto ni =) tp syukur, besar dari rumah lama =)


mayam dah seronok dgn selimut aleesya tu =)



haruslah kecoh2 tgk gambar dorang snap =)




uncle alias ni, tgk lah kita, kita nak ajar main thomas ni!




mcm ni, kena cangkuk baru lekat.




beza 10 bulan jer, ke aiman yg besar? sbb 80% semua kata mayam n adik kembar =)



balik tu dia menangis, sbb alesesya bawak balik selimut ni =)



adik makan kek coklat lagi best, malas nak layan org amik gmbr ni



suka aleesya makan suun budak2 ni =)

baru pukul 12, tp kenapa mata saya mengantuk, sbb semalam saya takleh tido, sakit perut yg amat tgh malam, haruslah saya bangun dan fb n tweet =) hehe, pagi tadi pukul 7 dah bangun nak buat bekal suami saya, dekat 2 minggu cuti =)

Semoga mak saya cepat sembuh dari demam =)


No comments:

Post a Comment