Sunday, February 28, 2010

ebay!!


Assalamualaikum

Sekarang saya tak boleh duduk depan lappy lama2, sebab mesti saya bukak ebay! haha. cannot tahan ok! =)

Tapi nasib satu kebaikan dia, suami saya pegang credit card! haha, so saya mmg tak boleh beli tanpa kebenaran dia !! haha , sbb credit card tu kena register PAYPAL. semua bayar kena guna PAYPAL. so mmg tgk jer la,wpun meronta2 hati tu nak kan =)!! credit card malaysia terperap dalam begduit, bukan boleh guna pon!! haha, ok2, syukur2, suami nak bagi pon cukup baik kan =)

So hari tu saya gatal pergi BID =) ahaha tgk2 menang ok! =) suami saya tgh tido, saya bantai kejut, takut dia marah, gatal pergi bid! =) hahaha



nak tahu berapa harga dia??


2 sen!!!!!

saya tak tipu! percaya lah =)





cover psp anak2 saya

nak tahu berapa?

59 sen!!!

ni suami saya tolong bid kan =) haha nasib dia dah setuju!! sbb saya bid 59 sen! tetiba outbid!! ada org bid 64 sen, haha tak kuasa saya nak bid 70 sen! haha kedekut gila kan? mmg pon!! haha , ehh bukan kedekut, jimat2, mak saya balik ni beli rumah lagi, duk sana jimat2 sikit, ni dah terbukti jimat ni ma! haha. sbb hari tu saya nak beli kat FUTURE shop, dia jual 10 cad, kawan saya beli 10 cad gak, erghhh 2 dah 20, saya tunggu dulu, sbb ingat nak balik cuti ni, baru nak beli, sbb nak bagi anak2 tgk dalam flight nnt kan. alhamdullilah dapat 59 sen je =) sbb takde cover ni bahaya, aiman campak2 nnt calar2, sayang!! saya beli satu biru, satu pink =)



batery canon suami saya =)

Hari tu saya ada tulis, suami nak beli bateri baru sbb tension time2 amik gambar, bateri habis kan, so ktorg b4 gi egypt tu, tgk kat kedai 70 cad satu!! terus letak balik, haha gilos, mmg ada duit, tapi nak keluarkan 70 utk bateri jer, hmmm nnt la dulu, tunggu stabil =)

so suami saya pon gatal search benda ni, tgk2 2 bateri ni cuma ...

26 cad!!!

murah kan?? sbb baru lagi!! NIB (bew in box) pastu dapat 2 pulak tu =)

now bateri camera saya insyaAllah akan ada 3!! yahooooo =) makin i suka letak gambar banyak2 dalam ni walaupun anda tension tgk =) hahaha.

ebay2!! hp bb adik2 saya pon beli kat ebay! barang2 dia ada org guna, ada yg baru, ada yg kena order =) so mmg ralit giler kalau duduk depan ebay ni =) mmg takleh bukak kalau suami ada, tekanan dia sbb saya tak layan dia dan anak2 =) haha, syukur2 kad suami saya pegang, kalau tak balik, bawak balik barang2 ni jer la, simpanan takde terus! haha , ada hikmah suami tak register PAYpal kad kad bank saya =)


No comments:

Post a Comment