Tuesday, February 16, 2010

bateri please =(

assalamualaikum

Skrg budak2 ni sudah jadi sedikit boring, sbb bateri thomas ni semua dah habis, hehe lupa pula ktorg nak ganti, malas la nak turun bawah, kalau turun pon mesti lupa =) so dorang terpaksa main manual, tolak sendiri =)


bila la saya mahu pandai amik gmbr ni? kat malaysia ada tak kelas2 ni?


dah seminggu mama kita main mcm ni =(


baba tolongla belikan bateri kita =(



mama and baba suka tipu =( cakap jer esok2, tp tak pernah dpt =(


princess mana boleh makan banyak2 =)


adik pon join =)

maybe saya nak tambah lagi sekotak landasan dorang ni, sbb mainan ni dorang betul2 jaga, takk hilang apa pon, haha kagum2, lepas tu tiap2 hari main =) so kalau landasan dorang besar sikit lagi best =) tapi bateri dia, mak aii, bankrup mak ! haha


ni saya baru jumpa gambar2 ni, maybe suami saya amik pagi tadi kot =) hehe haruslah saya dalam bilik lagi, dah bangun ok, cuma malas nak keluar =) sbb org tu duduk depan lappy jer =) so saya pon dah boring tgk olympic.


aiman cuba menunjukan kebolehan memasang =)


alaaa mana yg lain2 ni =( mesti kakak ambil =(


ni baru dua! kakak mana lagi??!!!!


kakak dah gembira2 ambil barang adik dia =)


nak jugak la susun macam adik kita =)


yeay!! kita dah pandai =) baba tambah lagi boleh tak =( ??

ok2, saya tak tahu apa nak update lagi ni, ngantuk ok, kol 5 lebih ada org bbm saya!! erghhh adik2 saya dan abg2 saya suka bbm tak kira masa! haha mcm mana saya lupa nak silent, dah silent, tp bbm saya saya lupa!! dia vibrate! kuat pulak tu!! terkejut i tgh berdengkoq =)




No comments:

Post a Comment