Wednesday, February 17, 2010

minyak hitam

Assalamualaikum

Pagi tadi suami saya kata dia nak tukar minyak hitam kat kedai depan rumah ni , pergi lah wahai sayangku. haha. sbb kereta tu ada bunyi sikit, nak jalan pon mcm tak selesa =) so dia pon siap2

tetiba dia kata dia nak bawak aiman, sbb anak dara i pikul 11 tak bangun2 lagi ok!! tu pon kena kejut ok =) adoii, menurun sapa la ni.. :D so saya pon bagi jer la, boleh saya kemas rumah, senang sikit bila suami nak bawak dia =) plus hari ni snowy sikit2 , so ok la nak keluar =)


kejap jer snow , putih dah jalansemua =)


kalau kakak kita ada kan best =(


baba kita tak tahan sejuk =( kita bukan kakak =(



jom adik2, ikut kita =)


nasib depan rumah, tp kita kena ikat juga dalam kerusi kita


uncle tgh tukar minyak hitam baba kita


kita exercice sikit la, nnt takde org nak peluk kita kat msia nnt =(


huh penat2 , mcm aunty koki2 rajin jogging =) nnt aunty bawak kita makan pakapau boleh?

now anak saya sudah tido, saya rasa saya kena pakaikan mayam pampers, siang hari dia taknak kencing lansung, takpe, perlahan2, saya berazam taknak marah dia kalau dia kencing rata2 =) haha sabar aimi, sabar.. perlahan2 , cukup la dari kol 11 sampai 3 dia tak pakai pampy, kang penyakit lain pulak sbb tak kencing, esok cuba lagi =) doakan saya yer supaya berjaya =) setengah jam sekali saya bawak gi toilet, tp dia tak kencing pon =) nini, i hate u!!!


1 comment:

  1. nnt aunty koki koki bwk hang pa semua makan pakapau n jogging..lagi lagi mak kamu tu yg dh melebar..aunty pun lebar jugak..tp setelah jogging beriya riya ni..aunty dh makin ramping giteww

    ReplyDelete