Tuesday, February 16, 2010

apa saya makan semalam?

Assalamualaikum

nak tgk apa saya malan semalam? hehe , semalam saya makan lauk semalam tu punya =) sbb penuh peti saya makanan lebih2 =) nak buang sayang, so saya paksa suami saya habiskan jugak lauk2 tu, ok pula dia ni =) selalu masak ok, cuma semalam jer =) korang ni..haha

so tgk suasana makan jer la =)


kelam kabut semua nak letak lauk kat pinggan baba dia =)


aiman sedang menikmati ayam goreng =)


sedap okeyyy =) tgk mulut adik

so lauk2 ni habis tghari semalam, alhamdullilah, kosong dah peti saya, so malam tu saya pon mengedik cakap suami saya, yg saya malas nak masak, haha tgh mood kemas rumah, sbb nak dapat sofa kan, so mmg kemas2 satu rumah la =) so suamiku pon ikut jer la =) so ktorg order shawarma =) erghhh tolongla malaysia saya taknak k makan2 ni, tp cyberjaya punya nak la, sbb nak jalan! haha takdela nak makan sgt makanan2 ni, cehhh skrg ckp besar, balik nnt ntah2 saya yg ajak family saya makan ni =) poyo sungguh aimi ni =)

takde sayur, so saya ,aiman n mayam makan ni, budak2 suka =)

punya la banyak nasi ni, hari ni satu hari saya makan ni jer, ceh kalau kat malaysia dah berlagak taknak makan benda sama kan =) tp sini makan jugak, hehe tak kuasa saya mahu masak =)


suami saya punya, dia tak makan pon nasi tu, dia buat sandwich daging n sayur2 tu

no nasi2 tu hari ni pon menjadi makanan anak2 saya =) time update blog ni pon, saya tgh lunch nasi ni, suami saya makan nando's. dia belanja budak2 ni makan, sbb tolong angkat sofa2 n meja makan ni semua =) hari ni kan selasa, haha untung beb =)balik nnt mesti dia beli satu utk saya =) eh berjalan tak ticker saya? haha *berlagak2*



No comments:

Post a Comment