Sunday, February 28, 2010

sebelum dan selepas =)


Assalamualaikum

Hari ni saya tak tahu kenapa rumah saya bersepah yg teramat2 , maybe semalam malam saya malas nak halang anak2 saya main kot, so pagi ni , anda rasakan =)

ni sorang lagi, rumah depan saya ni asal hari minggu jer, jadi rumah kebajikan!! habis segala rakan2 dia dia bawak sampai malam, ahad pon ada lagi, terjerit2, atas asyik jatuh barang! tapi rumah depan ni agak tension jugak kadang2 kalau hari minggu. Takpe2 Aimi, sabar, 3 tahun jer lagi duduk canada, pastu bye2 canada =) Hello malaysia =) berangan jap! haha

nak tgk keadaan rumah saya?




mcm pusat asuhan kanak2 pon ada! sakit moto eden nengok





ni duk jalan2 satu rumah, kira berapa pusingan! takpelah , kurus sikit =)

time tu saya takleh vacuum, sbb suami saya mahu tido setengah jam, dia letih sgt,so saya pon jaga anak2, over la pulak kalau saya nak vacuum kan =)

so lepas dia bangun terus saya vacuum

nak tgk hasinya?







bersihkan? =)

Motif entry ni hanyalah mahu menunjukan diri ini rajin!! hahaha.

Mana tahu dapat ip**** dari suami ker? =) hint baru!! hahaha 5 series dah melepas =)


No comments:

Post a Comment