Thursday, February 25, 2010

apa saya makan semalam ?


Assalamualaikum

ERghhh terus takde mood, saya dah nak tekan PUBLISH POST tetiba mozilla crash!!! vaveeee betul !! opsss sorry termencarut! haha, tekanan ni, dikala perut saya yg sakit satu hari dari pagi ni =)saya tak la marah saya sakit perut, saya cuma marah mozilla ni, dah taip panjang2 terus hilang!! grrrrr

Semalam saya masak nasi lemak, sbb sayur kat rumah kan takde , jadi ada timun jr, haruslah nasi lemak kan adik2 =) cepat dan senang masak nasi lemak ni =)



set nasi lemak





mana suami saya?


Semalam sedap jugak nasi lemak saya masak! hahaha sorry la puji diri sendiri, sbb saya tak reti masak dan tak sedap, bila saya rasa sedap, haruslah saya kena puji diri sendiri =) kan sayang? baru boleh dapat itu Ip**** !!! hahaaha takleh isi tempat penuh, nnt mak saya marah =D

Saya dah pandai buat sambal mcm mak saya buat! hebat sungguh saya ni kan ma? hahaha





No comments:

Post a Comment