Saturday, February 20, 2010

winterlude 2010






Assalamualaikum

Kalau anda tgk fb saya , gambar ni saya upload 2 minggu lepas =) dah lama dah, tp sbb suraya akhbar ajar saya cara nak upload gmbr banyak2 sekali, jadi saya pon sekarang sudah pandai, tq su =) hehe sementara saya mandi, saya upload byk2,jadi lepas mandi, semua gmbr siap!! yahooo =) pasni entry saya boleh jadi 10 entry satu hari! haha sampai anda pon bosan nak baca =)

winterlude ktorg pergi malam, sbb siang tu suami saya ada kelas kot,kalau tak silap, ni pergi 2 minggu lepas, mana nak ingat, haha tapi baru nak upload =) so suhu 0 malam tu, jadi taklah sejuk sgt =)


pintu gerbang ais =)



no no bawak anjing




mmg saya suka bergambar pon =)





mayam go naik atas nyanyi =)




dragon ,kejap pink, kejap biru,kejap hijau, tp saya pilih letak gmbr colour ini =)



cantik colour biru ni =)




time ni aiman dah start lapar




hp2 ni semua dorang letak dlm ais jer =)





ni johan ukiran ais tu =)




senangkan ada tripod? =)

last2 suami saya amik gambar2 ukiran ais yg lain2 tu, sbb anak2 saya nak susu, susu tgh2 snow tu, sejuk gilos! susu pon jadi sejuk =)


No comments:

Post a Comment