Sunday, February 21, 2010

tak suka!!

Semalam suami saya dapat surat dari rumah bawah!! cool!!

Dia kata rumah saya bising,adoiii,pening saya! mcm mana saya nak suruh budak2 ni diam??!! nama pon budak!! bengs!!

Ni yg membuatkan saya boring duduk negara orang!! jadi mcm "bila lah suami saya nak habis ni!! tension ok!! "

Dah kalau nak buat aduan, saya pon boleh buat aduan rumah atas bising malam minggu,rumah depan pon!! dah tentu la duduk apt. mesti rumah atas terjatuh apa mesti la bising!! bodoh!!

Saya pulak anak kecil, aiman pegang apa mesti jatuh!! dia kata sekali lagi bising dia nak report, sini tahu jer la, kalau kau report maneg. mesti polis semua dtg sekali!! bengong !!

cepatlah 3 tahun tu habis!! saya boring wahai en suami duduk di canada ni!!

susah !! saya jadi stress nak kena kawal anak 24 jam! lompat tak boleh, semua meja2 kopi tu saya letak luar rumah sbb anak2 suka lompat atas tu!

paling kesian anak2 saya, dorang tak boleh lari, tak boleh nak main mcm selalu!! *%$#@&^%% punya orang bawah!!!



penyebab bising!!



saya mmg tak suka duduk negara orang!! leceh!!


hmmm cakap senang lah tgk dorang, jaga lebih sikit, sbb suami duduk luar 13 jam, saya 24 jam!! tekanan pada saya nak jaga, daripada boleh relax2,kini jadi tekanan!! cakaplah apa pon,komenlah apa pon dgn entry ni, saya tertekan!!!!

No comments:

Post a Comment