Monday, February 22, 2010

gmbr malam


Assalamualaikum

Ni suami saya try ambil gambar time senja pula =) tgk jer la, sbb saya teruja suami saya sudah pandai ambil gmbr, walaupun tak se"pro" anda =) hehe, ktorg masih baru yg amat dgn dslr ni =) nak beli lens kena setahun satu, kalau nak beli bulan2,pengsan u! haha, perlahan2 suami kumpul duit beli lens =)



akhirnya intan baru tahu ni university =) haha clear nooo? =)


paling tinggi tu parlimen canada



ni suami saya nak belajar ni =)


suasana malam ottawa =)

tengah suami saya semangat2 nak ambil gambar, bateri camera habis! =) frust dia! hehe so dia tgh semangat nak beli flash dgn bateri extra, susah kalau satu bateri jer , tapi tgk tripod en Alias tu, mmg kena angkat dua tangan, kenapa tripod saya boleh angkat satu jari jer? hahaha..


No comments:

Post a Comment