Sunday, February 28, 2010

baba mana? =(


Assalamualaikum

Speedo2, hehe sorry korang, hari ni suami saya ada kat rumah dari tghari =)

so blog sedikit terbengkalai yer adik2 =) ni pon dia bangun nak minum air panas jap =) so saya cepat2 siapkan satu entry, dia bukan belajar, tapi dia duk fb jer, biarlah, dah banyak hari dia study, kesian pulak, tapi tadi , time saya tido, dia depan ni lagi, tapi time saya tido tu, saya dengar dia dengkur kuat giloss =) anak2 dua2 tido dgn saya tengahhari tadi =)

Ni gambar pagi semalam =)



time ni baba dia gi basuh baju, terus kakak baring atas kerusi! rindu lah konon!




pastu saya dgr cementot ni bangun =) panggil2 mama suruh teman dia nak keluar, dia sorang2 dalam bilik =)




dia tak larat angkat badan dia =), terbaring balik, bukan tido tu =)




mama pegang tgn adik mama =(





excited la baba dia ada time dorang bgn, selalu tak sempat tgk, tgk anak dara i =)









menunjukkan kepandaian boleh panjat kat baba dia =)

heh sungguh tak best update blog laju2 ni =) bukan suami saya mintak, tapi tak seronok pulak, dia kat rumah, saya duduk depan lappy kan =) dah la dia jarang2 kat rumah =) ok, kalau sempat saya update lagi k =) maybe malam2 sikit kalau dia tak guna

saya mahu panaskan makanan budak2 utk dinner =) anak saya wajib nasi! kalau tak mesti remind saya berpuluh2 kali esoknya nak nasi =) macoroni tak jalan sgt dah sekarang =) ayoooo very tekak melayu =)

No comments:

Post a Comment