Sunday, February 28, 2010

tolong atau mengacau ?


Assalamualaikum

hehe sempat lagi update satu entry =) sbb dah 1030, tapi sbb maryam kan tido dgn baba dia, dia belum tido, mmg dalam kol 1o ke atas dia akan paksa baba dia baring sebelah dia sebelum tidur =)

dia siap cakap....

" baba baring tgk tv, jangan tutup mata"

haha adakah baba dia asal terbaring jer terus terlelap ??

jawapan dia YA!! =) haha tension kalau tgh berbual2 mesti dia zzzzzz, bila tanya mesti, taklah, taklah, tgh fikir, tapi dah dengkur !! =) hahaha , nak marah pon tak jadi, sbb alasan dia takleh terima lansung! =)

ok, no cerita apa yg akan berlaku tiap2 pagi kalau baba gi uni pukul 10, kalau budak2 dah bangun,kalau baba pergi pukul 8, baba jer bgn, saya lepas buat bekal, i belasah zzzzz balik =)

Tiap2 pagi aiman akan bagi kasut kat baba dia , ikut jer mana baba pergi, sbb nak bagi kasut, sbb dua2 anak saya suka dgn pujian!! dorang mcm happy kalau ktorg puji kerja dorang buat =)


Aiman tolong baba ikat tali kasut =)




princess dtg jugak, sbb mana ada camera, disitu princess ada =)




gaduh sebab dua2 nak ikat tali kasut baba =)




biar adik buat belah ni lah! kakak so sibuk!




susu tetap dimulut =)




suami sudah tension!

Nak tahu kenapa suami saya tension?

Sebab setiap kali ikat, anak2 akan tarik!! kadang2 suami saya mcm takut, haha terpaksa berdiri nak lari, kadang2 anak saya sempat tarik jugak! time tu suami saya akan marah la, haha sbb kena duduk balik dan ikat =) kelakar tgk suami saya marah, sbb anak2 tak faham yg baba dia marah sbb buka tali tu, dorang ingat baba suka dorang tolong =) tapi takde lah suami marah betul, cuma ckp, no aiman! no mayam!

saya sungguh best tgk kawan2 saya mengandung =) rasa mcm nak mengandung lagi, kalau duduk malaysia, dah nak due anak ketiga kot! haha. i mengandung beranak takde masalah, Alhamdullilah setakat, cuma nak pantang duduk rumah tu yg borink!!!! kalau mengandung mmg boleh, tapi tambang balik malaysia, so mahal!! sementara muda ni kan =) takpelah, kena tunggu 4 tahun lagi . Apa yg dirancang oleh saya maybe sudah diaturkan yg terbaik oleh Allah =)

No comments:

Post a Comment