Friday, February 26, 2010

belajar dan belajar dan belajar


Assalamualaikum

Time ni pukul 7 pagi, suami saya dah study, dia bangun pukul 3 pagi dan study, study dan study . tak boring ke wahai suami ku? =)




bekal dia dan air panas dah siap , sbb dia nak pergi pagi =)

tapi ada satu kisah tragis pagi tadi, dia terlelap kejap 10 minit, tetiba Aiman sempat bagi patah pensil lid fav dia!!! hehehe apa lagi, moody lah pakcik tu =) sbb terus takleh guna, baba dia mula2 cari atas karpet,ingat tercabut, bila jumpa2 dah patah!! =) kesian suami saya, dia tak garang sebenarnya, saya rasa dia ni moody sebab badan dia letih sangat kot.

Lepas aiman mandi, aiman pon pergi kat baba dia, salam and hug baba dia, cakap sorry. lepas tu baba dia pon dah ok, pastu baba dia pon sambung study balik

Time nak pergi uni. tu , jam dia pulak hilang!!! hahaha sekali lagi pakcik tu moody =) semalm mmg aiman main, tapi dia amik balik sbb saya kata kalau pecah ke apa, dia pon amik, ntah tetiba pagi ni takde, saya tak nampak pon aiman main . saya cari pon takde. mana la jam tu =)

pengajaran disini, jangan letak barang rata2 kerana anak2 anda masih budak2 =)

Tapi suamis saya mmg cukup pantang kalau alat tulis dia hilang!!! hahaha, mmg kalau anak2 main, lepas dorang leka saya terus letak balik dlm pensel box suami, sbb tahu suami saya akan angin kalau alat tulis dia hilang =) tadi dia terus beli 5 pensil lid baru =) hehe.

Saya tak marah pon suami saya, sbb dia tgh tension nak exam bulan 5, kesian dia =) Semoga perjalanan anda dipermudahkan Allah sayang =)




No comments:

Post a Comment