Saturday, February 27, 2010

percubaan pertama =)


Assalamualaikum

Memandangkan mak saya pos banyak sardin, dan saya mmg suka makan sardin pon!! so saya pon teringin makan sardine roll!! mana nak dapat kat canada ni kan =) kang ada pulak, tepung tak halal, campur ayam la, itu lah , ini lah, so dari tension2 dah nak bayar, tetiba tak halal , baik saya buat sendiri =) bukan rajin !! terpaksa rajin!! haha dua situasi berbeza ya adik2 =)

Seperti biasa lah, bila saya kat dapur jer, ada jer hamba2 Allah yg rajin "menolong" saya =)

Nak tgk "kerajinan" mereka ? =)



terpaksa buat 3 bahagian =) sorang satu kena dapat apa saya pegang dan buat =)





tgk muka adik gigih gelek tepung =)





bagi kakak ajar mcm mana nak potong tepung ni!! adik tgk k?





cepatlah!! turn adik pulak!! lambat lah kakak ni!




tak payah lah kalau lambat2 !! tension tunggu kakak! dahla tak mandi lagi!! adik dh wangi

Yang tak tahan tu, sambil gelek tepung sardine roll tu, aiman asyik masuk mulut jer tepung yg dia gelek =) kenyang makan tepung tu jer aiman pagi ni =)

Saya taknak masak hari biasa sbb saya tak suka guna oven baru kalau tak reti, first time tadi dia ada asap2 sikit, mmg dia tulis kalau reheat first time akan keluar asap, so i tak suka bunyi alarm rumah bunyi, tu saya suka tunggu suami saya ada baru saya buat. Hahaha tak cool kan saya =) api, apa guna suami? haha =)


No comments:

Post a Comment