Saturday, February 20, 2010

beza?? mmg berbeza =)

Assalamualaikum

Semalam malam Aiman mcm resah bila kena tidur =) saya dan mayam dah ngantuk, beru pukul 8, tp sebab kakak tak tidur siang satu hari, jadi lepas isya selalu dia dah zzzz dah =) isyak pukul 7 malam sekarang =) yahoooo!! dulu 5 lebih ok =)

So Aiman mcm pusing kiri,pusing kanan, saya serabut la bila anak2 resah ni, sebab langgar2 saya punya badan yg gemokzz ni =) mana selesa nak tidur =) so saya pon tanya dia nak apa, dia jawab

"adik nak thomas"

so
dia pon keluar bilik sorang2, tp dia suruh tutup kipas tu, saya pon tak tahu kenapa dia takut dgn kipas, if dalam bilik kipas buka pon, dia tak akan masuk =) haha anak jantan i ni ada takut sikit , dia keluar , dalm 10 minit dia main, pastu dia tertido dgn thomas2 dia =) punyalah sayang thomas =)


ni gambar bangun pagi tadi, terus dia cari segala thomas2 dia =)



anak sapa ni suka baring2 and bangun lambat ni ? =)




eksperimen mcm mana thomas boleh gerak =)


tq mak marah mama kita! now kita happy dapat thomas kita =)


now mayam tgh cuba pijak buku cerita baru beli, lepas tu saya kejar la nak p**ul dia, dia terus lari bawah meja , bila saya duduk balik dekat kerusi, adik dia pon dtg bawak buku tu suruh kakak dia pijak lagi sekali!! adoiii mmg tekanan sungguh budak dua2 ni =) kakak dia bisik kat adik dia,

"kakak takut mama marah kakak!, nnt kakak kena pukul!"

tahu pon takut =) habislah saya bulan 6 ni balik malaysia, mesti dia boleh lari dekat aunty2 dia kat atas tu , mak ayah saya pon tegur saya ni garang sgt dengan anak2. haha.. =) garang ker?




No comments:

Post a Comment