Saturday, February 27, 2010

again??

Assalamualaikum

Saja jer mengedik letak entry again tu =)

Sebab saya tak tahu bila masa suami saya tidur? tak tahu yer adik2!! hahaha saya sudah terputus hubungan dgn dia sejak dia exam ni =) haha, bukanlah gaduh!! Alhamdullilah bulan ni takde lagi =) syukur2 =) sbb saya tahu dia tgh runsing, jadi saya pon jarang cakap dgn dia, dia dgn dunia buku2 dia =) kang ckp banyak, ganggu pulak =) tapi alhamdullilah saya dah biasa dgn keadaan ni =) mungkin saya ada bb kot, jadi saya boleh surf fb dan tweet dari hp. tu yg tak menrungut, tp balik ni, nini nak beli lappy =) kan nini? =)

dahla mak saya kata, kawin org sponsor, ia suka2 sponsor adik beradik dia laptop. hahaha, bukanlah mak saya marah, melawak jer, nnt ada yg kata mak saya mcm2 pulak =) haha




Time2 dia layan Fb kejap time pagi, time tu lah saya berbual2 kejap =) time ni saya tgh bbm dgn mak saya, dia tgh komen status adik saya pasal org yg sanggup kata ada bidaah baik la, bidaah ni Allah suka , saya pon tak faham, bukan kah terang2an bidaah itu sesat??

Melayu2, susah betul nak tinggalkan adat!! saya mmg 100% tak setuju org kata biar mati anak , jangan mati adat!! apahal!! adat banyak bidaah, dosa jer aku ikut, kalau mati anak, sapa nak doakan saya kalau saya mati!! hahaha bengong!! Sorry la kalau anda pencinta peribahasa, tapi yg ni saya paling tak setuju!!




No comments:

Post a Comment