Saturday, February 27, 2010

percubaan tidur =)


Assalamualaikum

Ni percubaan tidur pukul 2 tadi =) tapi tak berjaya, yg berjaya cuma habiskan sebotol susu!! setiap kali buat susu ni, Aiman pasti berjaya habiskan! =) nasib mak saya pos dari malaysia =) tq ma =)

Hari ni suami saya ada rumah pagi, esok baru study kat uni,tapi sekarang takde lah, dia gi usrah. So saya bebas berkarya, tapi anytime ni dia balik =) so lepas tu dia mahu guna lappy, yg tak tahan , lecturer dia bagi assigment asyik typo jer, suami saya dah tension2 =) sbb try2 tak dapat, so 2 3 kali suami saya kena email kata ada salah ke lecturer ni taip. mmg pon! eee kalau saya terus tido kalau tak dapat jawapan! hahaha

Jom tgk gambar anak2 saya sebelum saya delete gmbr2 ni =)



mana ntah kakak jumpa span basuh pinggan ni, mesti selongkar almari ni




mama, adik nak susu jugak!!





mula2 baik =)




kakak tu berapa lama la baru nak habis, same kakak ya =) 3x minum baru habis =)




kena tolak dgn kakak dia =)

sekarang mereka sedang gembira duduk atas kerusi tgk kartun sama2 =) saya tak vacuum rumah lagi ni , haha suami nak balik pon sempat update blog, sbb dapur dan bilik dah siap kemas =) tetap nak cakap diri ini rajin, hahaha =)


No comments:

Post a Comment