Sunday, February 21, 2010

kasut baru!!!



Assalamualaikum

Semalam kan saya pergi beli kasut2 dorang, sbb kasut mereka sudah berjaya duduk dikawasan pemunggahan sampah =)

tp leceh giler shopping dgn aiman ni =) semua kasut dia taknak !! asal try jer, butannnnnnn (bukan) nanakkkkkkkk ( tak nak) so tunggu dia jer mmg lama!

Maryam senang =) semua kasut yg ada gambar princess dia rembat! haha tak sampai 5 minit siap =)

nak tgk kasut2 dorang ?=)



kasut aiman, 9 dolar jer, B.U.M .. sbb nak habis winter dah,dia murah =)




ni paling dia suka sekali!! =) taknak buka!! =)




sapa lagi kalau bukan maryam punya =)




suhu skrg dah tak sejuk sgt, jadi bolehla keluar kasut2 mcm ni, kasut pasar! haha




suami saya kasut adidas dia sbb putih, snow kan kotor kalau cair , so dia beli hok ni, takde brand, cekai2 only =)




saya ingat nak beli yg brand2, tp nak pakai winter yg kejap ni jer, tak padan n bazir duit, so saya amik paling murah jer =) haha budget2 demi masa depan =)

semua kasut tu total dia 100 cad, murah kan?? hehe, sbb malas nak bazir, anak2 pon pakai kejap jer, dah kena tukar zaiz, tu pon beli besar sikit , haha tapi jalan2 terbukak!! opsss mesti mak saya marah!! hahaha, takla, sbb kecil sgt takut tak selesa, if dukung la, if jalan biasa tak terbuka tau mumsie =) hahaha


No comments:

Post a Comment