Wednesday, February 24, 2010

ALMUNTAQA BOUTIQUE

Assalamualaikum

Alhamdullilah ALMUNTAQA kembali lagi!!!! =) tapi tugas2 diambil penuh oleh adik2 saya =) tq syazana =) jomlah tgk =) saya tahu ada antara silent readers saya disini dtg dari almuntaqa =) jomla tgk balik





maaf, dulu time mula2 saya nak buat biznes ni saya tak terfikir yg saya akan keluar negara kembali, mula2 saya ingat saya tak ikut suami saya . so tetiba ikut , maaf sebab tak reply email2 anda, sbb saya tak ingat stok mana yg ada dan stok mana yg org ambil tolong jual =) sorry =)

skrg adik saya, delete semua gambar2 lama, dan dia akan buat yg baru balik ALMUNTAQA ni =)

Jom lah tgk2, maybe tiap2 minggu dia akan update baju2 baru =) tq korang yg sudi jenguk2 =) tak nak beli ker satu ?=) tq again sista =)


No comments:

Post a Comment