Thursday, February 25, 2010

berebut baba

Assalamualaikum

Lepas dinner semalam, anak2 saya pasti akan berebut2 nak manja dgn baba dorang =) itu sudah kewajipan, jasa saya takde dah time tu, cakap saya pon dorang taknak dgr dah =) time tu bapaku adalah segala2nya =)

So lepas makan, terus hampar comforter dan maryam pon terus bagi buku2 dia suruh ajar, baba dia mcm letih, baba kata jomlah tgk tv, baba dia byk ckp org putih jer, mayam dgn baba pon wajib ckp english, no no malay, baba dia tak habis2 baba dont understand. nnt mayam pon terpaksa la ckp english =)
so maryam tension lah sebab dia nak belajar buku, bukan nak tgk tv, dia terus bangun dan tutp tv, jadi baba dia takde pilihan lain ,kena jugak ajar =)




tiap2 malam mcm ni lah tiga beranak =)





tension dan merajuk, dia nak baba ajar dia jugak! mama dia offer nak ajar
" nanakkkkk !! butannnnnn "





tunjuk perasaan dgn gigit buku =)





cepatlah kakak!!





kakak bangun nak tukar buku lain, dia terus duduk =)




terbalik tu adik =)




baru betul nak baca =)





time ni dia dah buka baju utk entry di bawah =)

Maaf ya, hari ni saya takde gambar, saya boring lah letak gambar anak2 main thomas! =) tapi itu jer aktiviti dorang =) saya pon tak tahu nak tulis pasal apa lagi ni =) skrg pon dorang dua beradik main thomas =)

Skrg baru pukul 6 ptg, suami balik 9 malam, tunggu dia balik makan pastu tiga2 zzzzz =)


No comments:

Post a Comment