Sunday, February 28, 2010

doktor dan pesakit =)


Assalamualaikum

Maaf, saya tak ingat entry ni pernah keluar ke belum! saya rasa mcm pernah, tapi kenapa saya tak delete gmbr2 ni!

ni semua salah suraya akhbar, sbb dia yg ajar upgrade blogspot, jadi saya pon upload byk2 sementara saya buat kerja rumah . hehe tetap selitkan nak tunjuk rajin =)

gambar ni sebulan lepas kot, tapi saya yg snap, maklumlah gmbr yg kurang cahaya ni semua saya yg snap, hehe tak reti lagi guna camera =)

Time ni kakak jadi DR. , aiman jadi pesakit, haruslah bila aiman jadi pesakit, dia kena baby2 tu kan =)



DR MARYAM cuba memujuk aiman dgn thomas. sbb aiman taknak main DR2 ni =)




DR MARYAM cuba memujuk2 aiman dgn menepuk2 supaya jgn bgn =) dia nak check





kakak, adik nak main thomas! taknak lah main Dr2 ni, mcm girl ok!




sabarlah adik, kakak besar nak jadi Dr. ! kakak kena praktis dari sekarang





adik cuba utk bangun, tapi kakak masih pujuk =)




last2 adik kasi kakak check perut dia 5 minit jer, dia tiru DR Azizi yg check asthma Aiman

Last2 saya suruh main kat luar, sbb saya mahu sapu bilik dan masak =) bila keluar, dorang sambung main thomas =) kakak terus check botak dia =) sihat ke tak hari ni botak kakak? aunty suraya pon dah tanya napa botak kakak selalu sakit tu =)


No comments:

Post a Comment