Wednesday, February 17, 2010

apa saya beli semalam ?

hehe ni mmg nampak sgt takde kerja kan =) apa saya beli pon nak kena buat blog. haha sbb takkan anda nak tgk anak2 saya main thomas lagi? haha terus klik x kat sebelah kanan atas tu kalau tajuk thomas lagi =)

hehe pls tgk gambr2 saya upload ni, lama ok. hehe takdelah main2 jer =) uishhh napa org2 yang balik malaysia diam jer? gumbira kah sampai tak ingat sini? hehe.

ok jom tgk apa saya beli =)



sale 2.30 cad jer, so mmg amik 2 terus, sbb suami saya breakfast benda2 ni tiap2 pagi =)




potty princess kakak, hari first time saya tak pakai dia pampers, berjaya tau tidak? saya pon tak tahu! =) mcm mana ni? saya tak reti nak ajar anak saya pakai potty =(


punyala nak ajar kakak tak pakai pampy, sanggup beli pull ups, mcm pentist juga =)


pentist princess,kalau tak berjaya jugak , tak tahu la. salahkan nini!! dia punya angkara!


roti


ni pon sale, tp saya tak tahu brp, ni suami saya yg makan malam2


plastik sampah pon kena beli!!! grrr



macaroni budak2=)


garam dan gula, haruslah great value kan . haha beza ke kalau amik yg mahal?


kitkat!! yummy! mayam punya =) mmg dia suka! saya pon.haha



dikala2 malas, hanya macaroni dan mushroom soup =) haha malas betul mama mayam ni kan =) 50 sen jer, offer, tu yg grab sampai 6



sabun basuh pinggan n listerine



disebabkan budak2 ni main thomas tak berhenti, wajib beli bateri ni! save ok! dah 13jam sehari thomas ni bekerja sehari


plaster! hehe sbb semalam suami saya luka jari dia angkat kerusi! stok dah habis, dulu sembunyi kat almari bawah, budak2 jumpa =) mmg wasalam la kan =)


nak masak kek kakak, pyrex tu 4 dolar jer satu, murahkan? =) i ni amik yg murah jer , haha

tu jer kot, eh dgn oven cementot tu, 29 dolar, lupa i nak amik gambar, hehe akhirnya dapat, now tunggu resepi aunty saser, nak makan kek coklat ni =) so teringin ok!! semalam suami saya dah amik kek coklat, tgk2 ada galetin kerbau pendek tu ! uwaaaaa... letak balik!! =(




No comments:

Post a Comment