Monday, February 22, 2010

gambar2 suami saya =)


Assalamualaikum

Semalam En Alias ajak kitaorg satu family belajar ambil gambar kat air terjun belakang rumah saya ni, saya mmg nak pergi sangat, tp bila nak pergi jer, Aiman merengek2 nak tido =( !! So suami dan Maryam sahaja yg pergi =)

NI first time suami saya pergi belajar ambil gmbr kat luar, mmg suami saya minat yg amat, dia try semua lens En Alias, hehe hobi yg mahal ok! =)

ni lah hasil2 gambar suami saya amibil semalam =) not bad utk percubaan pertama =)











Suami saya belum pandai edit2 tu lagi , dah busy dgn belajar , haha saya kalau pegang camera, anak2 pon kelam kabut dtg nak tgk,leceh gilos =) takpe perlahan2 sayang =)

tapi tgk camera2 en alias ni, giler ar, lens dia kalau convert duit malaysia lebih 30 ribu!! tu saya kata hobi yg mahal =) tapi kalau tgk gambar2 dia, mmg superb =) kalau nak tgk cick sini . anda akan terpegun tgk gambar2 dia, hehe untung suami saya boleh belajar free =) Tq en alias and kak ida =)


No comments:

Post a Comment