Wednesday, February 24, 2010

terpaksa beli...


Assalamualaikum

Semalam saya terpaksa suruh suami saya singgah kedai mcm 7 eleven malaysia, depan rumah ni =) sbb semua brg2 saya nak tu sgt2 saya perlukan =)

nak tgk apa yg barang saya perlukan? =)



puting susu anak2

nak tahu sebab apa? sbb semua puting anak2 aiman dah gigit!! walaupun yg baru dapat dari egypt mak saya bagi hari tu? yg mak saya pos mg wasalam lama dah =) kalau pecah2 sikit tu saya ok lagi, tp ni sipi2 jer, mmg sekali hisap susu botol tu pasti tersedak anak2 saya =) suami saya pon tension buat susu malam2, haha saya pon! pagi tu berlengas2 lantai! Maryam terus taknak susu kalau puting pecah,tu yg dia dia rasa dia kurus tu! haha nini suka buat dia merajuk, sbb dia suka panggil maryam gemok!!! maryam sgt2 sgt2 sensetif dgn perkataan gemuk =) merajuk lama ok! =)




roti , utk breakfast suami saya pagi ni =)




ni suami saya beli, sbb offer




ni pon suami saya punya

Nak tahu sbb apa suami saya berus gigi bateri ni, sbb dia suka tgk anak2 saya berus gigi, mcm sedap, berus gigi tu offer 5 dolar, tapi anak2 saya sehari 5 6 kali nak berus gigi, dorang suka guna berus gigi bateri ni, sbb pusing2 sendiri,kalau yg kena berus guna tgn tu,punya susah nak suruh and buka mulut, skrg pantang suruh,terus gi toilet nak berus gigi =)

No comments:

Post a Comment