Tuesday, February 23, 2010

baru nak tidur?

Assalamualaikum

Semalam sejarah dalam hidup Aiman, dia tak tidur siang, jadi pukul 7 malam tu, dia dah merengek2 nak tidur, semua tak kena, so saya dodoikan and bagi susu, terus dia tido sampai pagi tadi =) tu lah, nak kasih sayang pon berpada2 lah adik ,jangan sampai mengorbankan masa tidurmu..haha =)




malu, adik lupa pakai seluar =)




punyalah nyenyak =) baba dia balik pon tak sedar

Balik tu, suami saya kiss dia and tukar pampers dia, hehe saya dah malas nak bangun dan dah nak zzz =) saya pon tak sedar apa2 dah =) hehe buruk betul perangai isteri dia =)

Hari ni Aiman tidur ikut masa dia =) Dari pukul 3 tadi, ni pukul 5 masih belum bangun, tp dia takpe, 8:30 jer mesti dia masuk bilik and kalau saya kat luar, mesti dia pimpin tgn saya, sbb dia tak suka tidur rata2 bila malam, dia mesti nak comferter dia tu =) ada layannn sikit =) hahaaha.. bila siang dia ok =)


No comments:

Post a Comment