Saturday, February 27, 2010

hari kasih sayang =)


Assalamualaikum

saya dah tak leh nak update blog , so letih badan saya.

ok sambung2, saya baru bangun tido =) haha baru ada semangat sikit, tadi sebaris tu terus zzzz setengah jam =) layan, nak tahu knp setengah jam? sbb kakak tak tido! saya mmg tak larat gilos time tu, dia berak! tapi dia tak kejut saya, saya perasan dia tak duduk pon, mesti bebekkinzz ni =)

So hari ni baba dorang letak roti sekeping, kulit roti, sbb nak tgk burung dtg =) tu yg budak2 ni excited gilos =)






skrg baru habis suap maryam makan nasi goreng, dia makan sama banyak dgn mak dia makan!! hehe banyak k! semangkuk tu sekejap jer, tapi saya kena suap la,kalau bagi dia suap, 2/3 masuk mulut, 1/3 tumpah, tumpah tu yg saya tak suka, sbb saya tak suka sapu nasi!! sbb melekit =)


No comments:

Post a Comment