Sunday, February 28, 2010

hari kasih sayang


Assalamualikum

Ni gambar dua hari lepas kalau tak silap saya =) sorry lambat update, ni semua salah suraya akhbar, sbb dia ajar upload banyak2, jadi saya mmg ada lebih 10 entry , semua gambar jer, tak tulis jer =)

so bila dah banyak, tulis pon jadi sikit la kan =) haruslah malas, dikala lepas lunch! =) tetiba mata mcm ngantuk gilos time update ni, haruskah saya lari ke bilik? Aiman sudah tido, nasi dan lauk sudah masak, rumah sudah kemas, dapur sudah bersih ! =) so mcm ya jer kan =)

Jom tgk gambar2 dorang dua main sama2 =)



mula2 main sama2 =)




takpelah =( kakak tak nak share blok! =( adik merajuk




mana lagi colour yellow ni!




mama tlg kakak mama? tlg kutip semua blok2 ni, kakak nak buat rumah




kesian anak angkat aiman =) mereka dipinggirkan pagi tu =)

baru jer aiman habis mengamuk2, nangis2 sampai muntah sbb nak tgk tangan dalam buku abc. dia kata tu tangan baba dia, eh jari, dia nak pegang jari baba. dia suruh baba dia balik. over giler kalau saya call suami suruh dia balik kan =) last2 saya pujuk, dia mengantuk rupanya, mcm2 la tak kena. Yang paling tak tahan tu, dia campak botol sekuat hati, sbb tak puas hati puting bocor!! haha sendiri buat sendiri mengamuk! =) yg beli hari tu 2 dah bocor =)

Pagi tadi habis dia campak remote kena kaki saya, sakit jugak, sbb saya skype, bila call tu, mak saya tak anagkat! terus dia campak remote tepi dia tu ! menangis cakap, makkkk tan angkat!! mak tak angkat!! kecohkan? tak tahu keturunan sapa suka campak2 barang ni!! =)

No comments:

Post a Comment