Tuesday, February 16, 2010

mana meja itu?

assalamualaikum

ok, mana saya nak start, kan saya ada meja yg 3 kerusi tu kan, skrg saya letak kat dapur, sbb senang ok saya nak akwal budak2 ni time saya masak =) hehe time saya masak, saya bagi la dorang makan ker, tulis2 ker =) jadi takdelah dorang main pelik2 sangat time saya masak =)

pagi tadi time duduk dgn baba pon, terlepas juga sabun mop lantai, aiman punya kerja!! =) nasib boleh kesan cepat!! haha ayat takleh bla, sbb bau dia kan kuat! bila bau wangi semacam ni, mesti ada tak kena =) terus dia nangis sbb kena jentik tgn dgn baba dia =)


saya letak dapur =) senang kan?


makin kocil la dapur saya, tapi takpe, tak ganggu sgt, sapa nak duduk dapur pon =)


yg ni 24/7 mengadap buku jer . haha lappy tu mcm takde org guna jer =)

haha ni saya update, sbb dia tgh keluar, minggu ni mcm tak best jer saya nak update, laki ambo ado, haha, tp minggu ni saya kena cari 2 3 benda hantaran adik saya, dia nak kawin disember ni =) insyaAllah, dia merancang, Allah menentukan, tp i gumbira sbb ..haha mak saya tahu, tp dia tak caya, dia nak jugak tanya suami saya,,hahahahaha.. ehh ni takde kena mengena mengandung yer adik2, saya nak stop insyaAllah utk 4 tahun , sampai suami habis belajar =) papa jiji jer nak sambung lagi tahun depan! ahhaha rajin sungguh kakak ipar i tu =) sian entem, nnt kalau papa didi n mama didi dera n tak sayang, entem dtg rumah memekkk ok =) nnt call jer ok, minta papa jiji hp ok? nnt kita go ikano main2 kat kids tu k balik ni =)


No comments:

Post a Comment