Tuesday, February 23, 2010

thomas lagiiiiiiiiiii...

Assalamualaikum

Semalam malam pukul 4 pagi, saya terpaksa bangun sbb aiman nak susu, dia tido dari pukul 7 malam, jadi dia lapar =) tapi mmg time2 tu saya akan terjaga =) selalu

So saya ingat suami saya tgh tido kat luar, dia selalu tertido, selalu maryam akan ido kat ruang tamu dgn dia, sbb mayam taknak tido dgn saya, hehe sapa nak kalau pukul 8 dah masuk bilik =) tweet dgn adik2 n kawan2 saya jap, pastu zzzz =)

pukul 4 tu suami saya tgh memerah otak buat soalan baru dapat malam tu, dia nak siapkan awal2, sbb mid term dia minggu depan, dia gelisah semacam jer . Boleh tahu suami saya kalau nak exam =) kalau saya tahu dia tak tidur, baik saya suruh dia jer buat susu =)

Pagi tu lepas subuh,, dia seperti biasa tak tido, mengadap berita2 malaysia and fb dia tu la =) Aiman haruslah dgn dia, hehe saya bangun aiman dah siap mandi semua =) haruslah saya pukul 10 baru bangkit =)

so bangun2 tu, rel keretapi dah siap, dia duk main dengan aiman =)




bukan lah saya nak puji suami saya, tp puji lah =) haha walaupun hampir tahun kawin, saya masih obses dgn dia, haha =) dia ambil semua mainan2 anak2 dan dia bina pintu gerbang tu semua =) haha betul ke pintu gerbang?? haha whateva =)



snow white maryam pon ada =)



nilah pintu gerbang tu =)



susu and sayur =)



saya tahu yg biru ni jer , nama dia thomas! lain tanya suami saya, dia hafal =)




sampai bawah meja la dai punya landasan =) tergelincir mcm kat kedah baru tahu =)





suami saya sedang belajar teknik2 ambil gmbr canon ni =)




time saya update ni pon anak2 saya tgh main thomas =)




kakak dan princess tidak dapat dipisahkan, tu baju titan bagi walaupun ketat, tu mesti baba dia yg mandikan, dahla seluar maryam =)

Suami saya ni mmg minat main thomas ni, dahla sayang dgn thomas ni, sebelum tidur, dia kemas semua thomas2 ni masuk kotak =) dia takut terpijak =)

sekarang korang mesti tgk banyak gmbr2, sbb suami saya sedang memahirkan diri dgn apa yg dia belajar ahad lepas =) minat jugak dia dgn camera =) tp anak2 dia semua dah tak minat pandang camera, haha kalau saya suka la!! tp suami saya tak nak pulak ambil! haha takla kat rumah saya mana bertudung =)


No comments:

Post a Comment