Sunday, February 14, 2010

siap2 nak gi makan =)

Time saya nak tulis entry ni, mayam tgh nyanyi sekuat hati lagu ,

"negeriku pulau pinang!! bersatu dan bersama utk negeri kita!!! "

jap2 maryam!!! negeriku pulau pinang?? hahaha helloooooo, mayam lahir kat kl ok! ur mama pon org kl! haha, siap menjeri2 and semangat tu nyanyi lagu penang! haha tahu la penang ada krisis , tp takyah bagi sokongan mcm tu sekali =) belum tentu guan eng betul, zahrain salah. hahaha..

ok2 tinggalkan cerita penang, walaupun mertuaku dipenang =) semalam saya kan keluar nak gi makan2 kan, anda baca entry bawah2 pasal makan jap lagi, so saya pon suruhla suami snap pikser, hehe sbb saya tak tahu nak update apa nnt =) boringla update sikit2 ni, kat malaysia nnt ntah2 terbengkalai mcm blog intan. haha . sini berlagak la sbb byk masa kan, malaysia masaku dipenuhi dgn jadual makan yer adik2 =)


time ni aiman baru bangun =) baju dahla dah ketat =)


kakak cuba jadi mcm puppy nak buka semua benda =)


aiman pandang camera please, kakak dah buat peace tu =)


terus peace dia jadi four sbb adik pandang camera =)


semalam snowy day, agak lebat jugak =)


mayam saja jalan lambat2 sbb nak menikmati snow =) sbb suhu ok ,-10 jer smlm


dia minta kebenaran saya and suami nak main snow dulu =)

lama saya dan suami tak bawak dorang main snow sbb hari tukan dua2 sakit dekat sebulan, maybe minggu ni kot =) sian pulak tiap2 hari minta turun nak main snow =) tp cuma maryam yg tahan sejuk! kedua baba dia, ketiga saya, dan yg paling out adalah ajman..

asal angin sikit jer, baba nak tunggg ( dukung) =)

ok la kot, saya stop kat sini, banyak dah entry, lagi pon pukul 3 dah,nak kemas rumah sikit sbb suamiku mahu pulang dan makan! bye2 love =)


No comments:

Post a Comment