Sunday, February 14, 2010

valentines oh valentines

Semalamkan malam sambut valentines kan!! uhhh hazab beb duduk negara org putih ni! semalam dah la org depan rumah ktorg ni mengamuk yg sakan tu! habis dia hempas pintu sekuat2 hati, anda bayangkan dia hempas pintu tu, habis tingkap bilik saya bergegar, habis barang kat dapur semua bunyi! dia punya teruk, sampai maryam pon bangun and takut!! so suami pon tgk ikut lubang kecil pintu, nampak la dia hempas lagi sekuat hati! ayooo, tak belajar adab berjiran ker org depan ni?

Tu kisah org depan , org atas dgn party2 yg terkinja2 tu, bunyi kerusi jatuh la, muzik la.. nasib tak sampai sejam kau party all nite long! =)

Kisah org kat parking tu lain pulak, perempuan gelak sekuat hati dgn kawan2 dorang,pastu org laki pulak dtg campur. Wah mmg cukup gangguan tidur saya semalam =) pengalaman semua ni =) Siang tu suami saya nampak ramai la org pegang byk kotak beer nak sambut malam semalam. ada beer tumpah dalam lif ok! masam gilos bau lif tu. hehe dah mcm duduk flat sanpeng pon ado. =)

Scary k dorang ni kalau mabuk! mintak2 la keturunan saya dijauhkan dgn org2 sebegini =) amin =)


Say No To Valentines Day!!

Tak moden ke saya atau umat islam lain kalau tak sambut Valentines day? Padanlah wardina kata artis malaysia tak layak jadi ikon, berlumba2 dorang sambut Valentines ok kat tweet . Sedih tgk kehancuran Islam skrg . Ikhlas saya cakap , nampak mcm pencacai giler org yg menghamba2kan diri nak jadi moden ni!

No comments:

Post a Comment