Friday, February 19, 2010

mengamuk =)

Assalamualaikum

Pagi tadi time suami saya nak pergi university, dia tanya mana kasut banyak2? saya kata dalam plastik sampah , yg bersih la, sbb semalam mayam n adik main jual2 kasut, so saya letak jer la tepi kejap, sbb semalam sebelum tido, saya mmg kemas rumah , vacuum n suruh suami buang segala sampah2 kat dapur, jadi saya boleh tido dgn tenang ,bila rumah bersih =)

Tetiba suami saya kata mana, plastik yg mana ni? yg putih tu ka?? dgn loghrat penang dia tu la =) saya kata yerla, yg dekat rak tu. malas nak layan sbb saya tgh suap anak2 makan breakfast =)mayam kol 11 baru bgn, terus nak makan =)

Muka suami saya dah badmood dah pagi tadi =), jarang sekali berlaku =) haha, dia kata

" awat p letaq kat plastik sampah skali?!! dah buang sekali semalam!! plastik yg setengah tu ka, yg tak ikat tu"

laaaaa saya pulak kena marah dgn suami =) salah saya @ salah suami  ?? hehe =) selalu sampah2 mmg saya akan ikat elok2, dia angkat jer =) tak pernah pula suami saya ikat2 sampah ni? 




tinggal kasut saya jer,kasut aiman sebelah jer =) lain semua dlm lori sampah =)



tapi sebab suami saya sudah angin, kasut nike dia sudah kena buang . tu yg saya maryam and aiman kena pagi tadi. haha redha jer la =) kang kalau melawan lagi panas suami saya ni =) 

Terus suami saya kata siap2 gi beli kasut pagi ni, haha saya taknak la, mayam pon tak mandi lagi,kejar2 nak balik makan nnt,dia solat jumaat nnt =) malam jer la, budak2 pon saya takde kasut nak pakaikan kejap lagi keluar, kalau malaysia,berlambak2 la selipar dorang, sini satu jer, tu pon crocs tahun lepas dah kecik, dan tak pernah2 beli dah =)

Sian jugak suami saya, time nak pergi, basikal dia pulak rantai tu tercabut, anak saya buat =) bertambah2 badmood dia =) hehe dugaan betul ada anak kecil ni, mmg boleh membuatkan saya dan suami cepat tua =)

saya pon takleh nak salahkan suami, mungkin salah saya juga, sbb letak dekat dgn plastik sampah, tp saya tgh kemas rumah, mana sempat nak susun kasut dulu, mungkin salah suami sbb terangkat sekali, dia tahu semua sampah pasti terikat =) hehe anda nilaikan! yg pasti salah anak2 saya sebab main jual2 kasut!! haha

Yang pasti semua tu dah tertulis , kasut nike dan kasut anak2 saya habiskan riwayat mereka dgn ktorg sebegitu =)

No comments:

Post a Comment