Wednesday, February 24, 2010

delete, delete dan delete =)


Assalamualaikum

Sebelum saya delete gambar2 dalam sd kad ni, baik saya letak kat blog, tp blog saya tinggal 30% jer boleh letak gambar sebelum penuh =( boringlah nnt kena tukar2 blog =(

ni gambar2 hari ahad tu, time maryam ikut baba dia amik gambar, saya takleh ikut sbb yelmon tido =( takpelah, dah selalu pergi pon , jadi takpelah, biar suami saya pandai dulu =)

maryam duduk tepi jambatan, teringat faiq tadi time skype ke? =)

aleesya tanya kenapa maryam tak suka ikat rambut =)

maryam dan snow2 dia =) kesian dia snow masuk kasut, sejuk,menangis cari baba sbb tak tahan =)





mana baba kita ni? =( dah lupa dgn kita ker? =(




tq aunty ida tolong jaga kita =) baba kita ni leka sampai lupa kita =(

tu jer la saya nak cerita, sbb saya takde kat tempat tu, bila saya takde, saya takde semangat nak cerita =) tu jer la adik2 entry hari ni, saya sudah tiada gambar =) esok pula yer =)

semalam maryam tanya saya kenapa atlet ice dancing tak pakai seluar and tak pakai baju colour pink? =) dia tgk yg pasangan laki perempuan, bila time ice dancing single, dia tanya mana uncle tak menari sekali =) banyak betul tanya anak dara saya tu =)

oklah dah azan maghrib,selamat membaca adik2 =)


No comments:

Post a Comment