Saturday, February 27, 2010

ini lah hasilnya


Assalamualaikum

Nak tgk sardine roll saya yg buruk tu? hehehe, first time ok!!

Ni yg first batch, so tak mahir lagi, 2nd batch ok sikit rupa dia =)

ma napa ma buat mcm cantik giler rupa bentuk dia????? haahaha i punya mcm , eeeee so burukz!! hahaha

Mak saya dulu rajin giler buat2 benda ni, asal hari minggu jer, mesti dia masak western food, siap hidang depan tv lagi, haha, sardine roll, murtabak pisang!! tu fav saya sampai bila2 =) semua benda lah, tak larat saya nak taip =)

Tapi napa saya tak suka masak mcm mak saya?? tak suka ok!! berbeza betul =)



mcm kuih tart pon ada! hahaha

saya banyak benda takde, brush utk telur kuning pon takde , tray pon cementot jer, boleh 10 jer sekali bakar =) padanlah dgn harga oven tu =)

Tapi suami saya tak sentuh lansung, dia mmg kureng sikit sardin ni, saya jer, bau pon dia tak suka! haha, mmg kadang2 tak padan nak buat, sbb nak makan dua potong jer, nak buat tu. tapi ok lah dari teringat2 kan =) kerja teringat jer saya ni, mana badan tak besar =) hahaha




No comments:

Post a Comment