Monday, February 22, 2010

sarapan hari ni


Assalamualaikum

Pagi ni maryam bangun pukul 9, pagi la utk dia, dia berus gigi dan terus cakap..

"mama, kakak lapar"

so saya pon buat roti dulu, sbb makanan dia tak siap lagi =)



dia baru nak breakfast =)

skrg mmg bangun dia nak makan jer, sbb malam dia ddah tak susu, jadi senang sikit, pagi mmg kena siaplah makanan dia dan baba dia sekali =)

so tengah2 makan tu, dia cakap..

"mama,kakak ngantuk lagi. lepas makan kakak nak tidur!"

wah2 anak dara i, banyak la kau punya nak tidur balik lepas makan! haha suka2 jer =)
lepas makan tu, dia terus bebekinzz and mandi =) so dia pon tak jadi tido, tapi saya suka dia tak tido siang, pukul 7 malam dia dah tido, aiman 8:30..saya 8:15..hahaha terawal dari aiman =) tak larat nak tunggu dia main selimut kat bibir dia =) hahaha


ok, itu cerita sarapan, kan dua hari lepaskan suami saya dapat surat cinta kata rumah saya bising, so suami saya pon beli karpet. sbb anak2 saya dah tak boleh tolak kerusi , kalau dari atas lantai kan licin , jadi bila atas karpet dorang takleh tolak =)


abaikan rumah sepah itu =) pagi mana nak sempat kemas lagi =)



sibuk jer nak tgk gambar saya snap =)

Now rumah saya dah takyah mop selalu, tapi kejap2 vacuum, sbb carpet saya nampak kalau ada sampah. jadi bersih sikit sbb saya kena jaga aiman lelah kan,mmg dlm 2 jam sekali saya akan vacuum =) kesihatan anak lagi penting dari saya duk melayan internet ni. haha

ok2, rasa mcm cukup jer entry hari ni, saya update awal, sbb bgn tido jer, saya pilih2 gambar, upload and save, bila dah habis masak n kemas rumah, baru saya edit2 =)

yeay, skrg pukul 1 saya dah siap update blog, masak, kemas rumah =) senang betul takyah tunggu gmbr ni seketul2 upload =)



No comments:

Post a Comment