Wednesday, February 17, 2010

apa saya makan hari ini

Assalamualaikum

Pagi tadi saya ym dgn cous saya , nazirah yg berada kat spore itu =) sbb saya tetiba teringin nak makan telur bistik, sabab saya tahu cousin saya ni masak super duper sedap n pandai! untung sapa dapat dia. haha pandai gilor masak, bila la saya nak pandai masak mcm mak saya dan sepupu dan sapa2 yg pandai masak ni =( jealous ok org pandai masak ni !!

so dia pon ajar saya cara masak, saya takleh nak google, sbb laki i depan lappy pagi tadi, so saya pon tanya la dia =) alhamdullilah dia tak kedekut ilmu. tq yah =)


tadaaaa, telur bistik ! first time saya cuba! sedap jugak! haha puji diri sendiri =)



sup org ramai =) hehe rumah saya ada sayur ni jer =)


seperti biasa, siapa yg selalu lambat? kalau anda pembaca setia, anda tahu =)

ok, entry ni utk yah, tq so much nazirah =) haha jasamu dikenang !! =)


No comments:

Post a Comment