Sunday, February 28, 2010

milo!!

Assalamualaikum

Saya tak ingat gambar ni dah letak ke belum =) abaikan kalau sudah yer adik2 =)

Time ni saya kemas beg2 dari egypt, lepas tu terjumpa milo 3 in 1 ni =) saya letak tepi, haruslah petang tu saya tido, time ni hari ahad kot. so suami saya ada kat rumah .

Tgk2 kakak dah duduk kat dapur sorang2, duduk ratah milo 3 in 1, siap amik gunting potong sendiri lagi =)

Ni semua gambar semua saya snap, so saya letak jer la k =)



nikmatnyaaa dapat ratah milo ni =)



alamakkk kantoi baba nak pergi dapur nak amik air



tq mak bagi kita milo 3 in 1 banyak2 =)




tgk stokin kita, sebelah lagi hilang =)




dahla baba, kita boringla dgn camera ni




baba, pls jgn bgtahu mama k? nnt kita kena marah =(




ok kita habiskan cepat2 k sblm mama bgn =) , tq baba simpankan rahsia =)

ok, saya rasa hari ni saya takleh update byk kot, pukul 1 suami saya sudah pulang!! nasib dah siap masak =) dia letih sgt lepas exam, dia nak balik utk zzzzzzz . so lepas ni mesti dia nak guna lappy dulu =) so time dia tido jap lagi, saya update k! kalau saya tak tido la =) hahaha. i mmg tghari ni biasa zzzzz =) ngantuk la! =)

No comments:

Post a Comment