Saturday, February 20, 2010

kakak lapar mama =(

assalamualaikum

Pagi tadi bangun tido, seperti biasa, kakak akan menangis dulu, ktorg 3 kat belakang tgh breakfast =)

semalam kana saya masak kari, so suami saya tak nak makan cereal dia tu ,dia nak makan roti canai dgn kari. Yeay kari saya dah menepati citarasa suami setelah hampir 4 tahun kawin =)

tgh ktorg makan tu, tetiba aiman bebekzz, ishhh, so suami saya pon pergi basuhkan, sbb dia dah habis makan =) kakak pon baru nak ok lepas nangis, so saya pon kemas bilik sbb nak tunggu dia bangun baru boleh kemas =)

so saya potong la kecil2 sebiji roti canai tu kecil2 supaya senang dia makan =)




mula2 moody toksey makey =)




saya habis kemas bilik nak buang sampah tgk2 habis sebiji dia makan =)

haiiii anak dara ku =) bangun dahla lambat , terus nak makan, sebiji pulak tu habis =) mcm mana nak jadi princess?? haha barang2 nak semua yg princess jer =)



No comments:

Post a Comment