Wednesday, February 24, 2010

kasih sayang


Assalamualaikum

Sorry hari ini saya lambat update =)

nak tahu sebab apa?

Sebab saya tidur !! haha, pagi tadi maryam bangun awal sbb skype dgn familia diMALAYSIA. lepas tu dia bangun pukul 8 pagi, pastu pukul 11 dia ngan aiman dah ajak masuk baring2 dalam bilik , so saya pon tido sekali =) hehe sbb pagi tadi lepas skype, saya dah siap masak, so takde kerja rumah sgt nak buat,bilik dah kemas, rumah ni dah kemas n vacuum, tinggal nak simpan mainan jer, tunggu sejam sebelum suami balik simpan la mainan2 ni,kang dorang tuang balik atas lantai =) buat 2 3 kali kerja jer =)

Actually hari ni saya dah takde benda nak update , sbb dah takde gambar =) so amik jugak aktiviti anak hari ni =)



dorang hari ni main botak =)




bi katil botak =) botak demam harini




jom adik kita angkat sama2, nak bwk botak pergi hospital




bye mama, doakan botak cepat sembuh k



alaaa syg2 botak sakit eyy =), ni ayat maryam ok =)



kesian dia mama, dia demam panas




botak nak rest, dia taknak org ambil gmbr dia




jiwa Aiman tetap pada thomas, bukan botak =)




dahla mama amik gmbr kita, kita nak main thomas ni

Dahla time skype dgn mak saya pagi tadi, aiman mengadu thomas dia takde battery !! haha kecohkan!! mana ntah suami saya letak bateri2 tu .

suami saya baru sms, dia balik pukul 9 malam lagi hari ni =) takpe, saya tak kisah pon kalau dia nak study, hidup dia tak boring ker? semalam baliuk pukul 9, pas makan terus sambung belajar, pukul 1 try tido, tp tak boleh dia kata, sbb dia risau, dia kata baik dia study, tgk2 sampai pukul 5 pagi ok!!! pukul 6:50 saya pon kejut dia, sbb dia letih sgt, sian pulak nak kejut awal utk subuh, 7:30 dia pon pergi,saya kena buat extra sandwich sbb dia x sempat breakfast! dan kopi!! hehe saya dah pandai buat kopi !! haha bangga2 =)


No comments:

Post a Comment