Tuesday, February 23, 2010

hari basuh baju =)

Assalamualaikum

Hari ni suami saya pergi uni lambat, sbb dia tak larat dah badan dia, time keluar pergi beli sayur tadi depan rumah pon, dia terpaksa berhenti kedai kopi depan rumah ni sbb takleh nak jalan, badan dia lesu, dah sehari tido 2 3 jam, mmg la sayang =) saya kata rest jer la, tido, saya jaga anak2, dia adalah baring kejap, pastu terus bangun sbb dia kata dia takleh tido fikir exam dia bulan 5 ni =) haha suamiku!! buatlah apa anda suka , kalau anda rasa itu terbaik, nasihat pon bukan dia dengar ! =)

So pagi tadi, dia dah siap basuh baju2 kotor yg sudah seminggu tak basuh, so saya bangun lepas siap breakfast dorang, saya pon lipat semua baju2 ni .



baju budak2 yang penuh

Sebab aiman ni kan suka bebek, kalau bebek tu habis bau baju n seluar dia =) baju saya dan suami taklah banyak sangat.

Tq suami sbb anda rajin basuh baju hari ni =) now jalan nak masuk bilik saya sudah bersih, kalau tak termuntah2 baju kotor tu dari dalam bakul tu, sbb penuh sgt . =)

ok ,ni last entry saya utk hari ni =) sbb sudah pukul 7 malam, saya mahu panas2kan lauk and kemas rumah, suami sudah mahu pulang =)


No comments:

Post a Comment