Wednesday, February 17, 2010

thomas lagi =)

semalam saya beli thomas lagi!! sbb anak2 saya kali ni pandai jaga barang and tak hilang! akhirnya ada juga mainan dia yg tak hilang! hehe now baru saya faham perasaan mak saya, kalau beli mainan tp tak jaga =) maybe ni sebab baba dia yg jaga lebih2 kot, haha time thomas tu kalau gerak, if jatuh dari landasan sebab budak2 ni pegang pon dia marah =)

so semalam baba dia yg belanja, tidaklah duit saya, duit saya, saya mahu beli iphone! hahaha misi terbaru!! =) so semalam baba dia yg pilih2, 2 kedai pergi, cari paling murah, beza 10 cad ok! huh, nasib beli kedai murah =) so beli dua set =) yeay!! jadi besar dah!! so hari ni dorang main tu jer la, plus dah ada rechargable battery tu kan =) yahooooo =) i gumbira, sbb boleh update blog dgn aman damai =)


baba tgh tgk mcm mana nak pasang =)


kelamkabut anak2 nak tolong =) benda baru =)


baba dah serabut dgn aiman, byk soalan!! semua suruh buka dan2 tu! haha sian dia =)



tgk tu, dtg ikut blkg pulak =) kelamkabut!


ehh suami saya pandang camera! hehe takdelah sbb dia terkejut ada flash =)


kerjasama tu penting 2 beranak ni =)


stop makan dulu, lapar betul dorang 3 ni =) kesian =)


sepah habis sbb berhenti makan =)


dah siap!! track f1 !! haha ada terowong n stesen lagi =)

kalau suami saya takde, mmg saya tak tahu k macam mana nak pasang, sbb benda ni kretiviti, pagi ni lain pulak design dia suami saya buat!! saya cakap suami saya kalau dia takde mmg i tak buatla, dia kata takpe, buat bulat jer!! chaitttt, rasa begitu hina gitu! hahaha takde lah, mmg saya malas nak fikir pon =)


No comments:

Post a Comment