Saturday, February 27, 2010

bangun lambat =)


Assalamualaikum

Semalam saya boleh lena pukul 2 pagi !! jarang2 berlaku =) saya sakit perut ok! =) haha say join adik beradik saya chat, tetiba mak saya muncul suruh tido! hahahaha. so not cool mumsie ni kan? =)

Pukul 11 lebih baru jer nak terlena, tetiba kakak menjerit2, dia letih sgt kot tak tido siang, so menjerit panggil baba =) baba dia tgh study kat luar , so baba dia pon masuk , baca surah sebelum tidur, tetiba kakak kata dia nak tidur luar dgn baba, dia ni mmg resah sikit kalau tidur dgn mama dia, tiap2 malam dia akan teman baba dia study, sampai dia tertido =)

Suami saya mmg selalu tidur luar =) so pagi tadi saya bangun pukul 6, sbb aiman mcm gelisah nak susu =) suami saya tgh solat subuh , so saya kena la bgn. hahaha, selalu dia tgh study, i jeritzz jer =)




pagi tadi mayam tido luar =)




hari ni dia bgn pukul 8, tgk la selimut tebal mana =)




mmg tak sedar apa time ni =)




closeup sikit, tgk air liur basi, kalau penuh tu, haruslah saya! hahaha




kakak dan botak tidak dapat dipisahkan =)

ok, saya takde nota bawah tu, saya tgh tweet dgn nurul =) saya suruh dia tweet gmbr petronas ttdi yg baru =) ramai org kata cantik giler =) relax2 3 bulan lagi insyaAllah saya ada kat malaysia

saya sungguh simpati dgn mangsa2 tsunami . sesungguhnya Allah maha berkuasa, bila2 masa nyawa kita akan diambil , sungguh menginsafkan bila baca mungkin byk lagi negara akan kena =(. sedih dan takut, cukup ke amalam saya kalau apa2 terjadi? Ya Allah lindungilah saya keluarga dari bencana2 ini .

No comments:

Post a Comment