Monday, February 22, 2010

kakak tukar pampy =)

Assalamualaikum

Tadi saya mmg malas nak bangun dari kerusi, but pampy adik dah basah, saya suruh kakak jer tukar =) hehe sbb kakak dah pandai =) nasib camera boleh zoom =) kalau tak mesti kakak malu saya amik gambar dia buat kerja =)

Saya boleh snap dari jauh , ok lah =) boleh harap dah anak dara i ni walaupun bangun lambat selalu =)


adik baring dulu k, kakak pon sbnrnya tak larat jugak nak angkat punggung adik =)




nasib adik bagi kerjasama =)




ok kita dah lekatkan dua2 pelekat ni mama =)




tarik2 sikit, biar adik selesa =)




adik cakap tq kakak, kakak dah tolong adik ni !




berat pulak adik kita ni, nak manja2 suruh kakak dukung =)





eyaahhhhh, blh pon !! wpun adik xtra 2kg =)



adik kena hug kakak, say tq kakak =)

Saya tak suka update lambat2, hehe suami saya dah upload gambar2 ni kat fb dia dulu, lepas tu dia ada caption yg lebih kurang saya punya =) hehe takpelah, tak semua ada fb suami saya kan =) hehe

saya skrg tak banyak tulis yer adik2, hari ni laki i duduk rumah sampai pukul 3, lepas tu dia gi uni kejap, ada student nak jumpa dia =)


No comments:

Post a Comment