Saturday, February 27, 2010

apa saya makan hari ini?


Assalamualaikum

Saya nak update blog, tapi fikiran saya terganggu bila saya baca blog adik saya, haha saya ada ramai adik beradik, so anda cari lah sendiri, saya tak tahu dia privatekan ke tak =)

Tapi otak saya terganggu, saya rasa saya faham keadaan dia, situasi tu tak berlaku kepada saya, tapi adik saya antara org yg rapat dan suka bercerita dekat saya . So saya pon agak sakit hati bila kawan baik perempuan bf adik saya, ke ex, saya tak tahu , bila bf dia asyik cakap kawan baik perempuan dia dia, keluar pon ckp perempuan tu baik, kalau saya jadi adik saya pon, saya bengang tahap dewa beb =) ok lah, kalau bukan adik saya pon, saya pon tak suka dengar suami saya cerita pasal perempuan lain, dan saya pon tak pernah cerita pasal lelaki lain!

mana2 manusia yg ada perasaan pon suka dibanding2kan =) tak payah cakap la, abg saya ke kakak ipar saya ke, ktorg pernah discuss bab ni, mmg takde sapa suka! saya takde lah nak gaduh dgn sapa2, ini pendapat saya =) sbb saya baik dgn bf adik saya ni, saya selesa dgn dia lepak ramai2 dgn adik2 saya dan suami saya gelak2 =)

ok2, semoga Allah permudahlkan perjalanan adik saya yg emo scremo tu =) sian dia =)

dah, jom tgk apa saya makan semalam =) lari tajuk dah ni =)



kari daging =)

disebabkan saya ni bengss sikit bab masak2 ni, jadi bila suami saya kata sedap tu, sudah gumbirakan hati ini =) dgn ini saya mengistiharkan yg saya sudah pandai masak kari!! yahooo =) dia siap kata kalau ada pulut, dia nak makan lagi kari ni =) bangga2 =) haha




nasi goreng bodoh

hahaha nak tahu napa dia nasi goreng bodoh? , sbb dia takde sayur, kosong jer, mcm hidup segan mati tak mahu! =) mula2 nasi goreng ni utk anak2 saya, tetiba suami saya pon nak! semalam malam suami saya tak makan rumah, so ada extra nasi putih, saya ingat nak hidang nasi putih jer tghari, tapi mcm kering jer . borinkkkkkk. so saya pon masak jadi nasi goreng =)

Suami say pon makan nasi goreng ni dgn kari . hehe i tidaklah =) nasi goreng, maknanya nasi goreng, if kari kena makan dgn nasi putih dan sambal belacan =) baru yummy =)


No comments:

Post a Comment