Tuesday, December 15, 2009

zam zam ala kazam =)

tadi kan saya pergi kedutaan egypt utk amik visa ...actually saya dah masak..so time ni dah pukul 4 lebih..perut saya n suami dah lapar yg amat2..saya boleh tunggu..tp suami saya nak try makan sini sbb ramai org kata kedai ni sedap sgt..even student yg balik malaysia pon teringat2 kedai ni... so saya pon kata, jomlah cuba..nasi lemak boleh makan besok ...


kakak mula2 masuk kedai =)


ni masa tidur saya la =(


stop it baba..kita dah boring la amik gmbr


senyuman paksa sbb takde mood =)


baru kita ada mood lepas baju tebal2 tu dibuka



serius time ni perut saya dah melampau2 lapar


ni makanan suami saya


ni makanan saya


kakak mmg licin kalau bab makan =)


yg ni nak shushu putih jer =)

bagi saya makanan sini takde lah sedap sgt..sbb maybe kat malaysia saya dah makan kat cyberjaya tu kot..yg tu mmg superb sedap la.. saya amik makanan yg student pakej.8.50 sekali dgn air..ok la..jimat sikit... tp half plate jer la..tp kenyang dia sampai malam k.. eee mcmm mana org arab boleh makan byk2..patutla lambat visa i siap..hahaha... makan byk, kerja jadi lambat tau!!



4 comments:

  1. akak ngan Moe pegi pasai budak2 ni review kedai dia, ya ampun, melambung lambung.

    for us, we have to give a pass and never comeback.

    (laki akaklah, akak ok aja cuma makanan dia masin azab)

    ReplyDelete
  2. ktorg mmg tak la datang balik! =) tu la..tgk budak2 ni komen mcm sedap giler.. ntah..biasa jer i rasa..hehe nak dtg lagi tu....fikir dua kali..baik al -fajer...hahaha i like =)

    ReplyDelete
  3. hahah.. bab yg paling tak bleh blah, moe siap tanya akak "mana pelayan yg pakai purdah"

    ntah hapa2 la bebudak ni punya review

    nampak sgt org mesia makan tolak batu & kayu

    i tak try lagi alfajer.. tak sabaq2 u

    ReplyDelete
  4. haha try u, jom makan b4 gi airport? =) i belanja =)

    pelayan dia takleh bla..tua, tp seksi..hahaha

    ReplyDelete