Saturday, December 12, 2009

canon t1i

entry ni bukanlah entry menunjuk2..ni entry utk diri sendiri =) kejayaan utk saya dan suami saya =) hehe ktorg mmg save duit utk beli camera ..mmg bulan2 tak kacau duit utk camera..mmg tak makan luar n beli merepek2 utk benda ini..entry ni jugak utk anak2 saya nnt bila dorang besar =)

alhamdullilah, akhirnya simpanan tu ktorg berjaya beli benda ini.. =) please zero mind proses..haha... bagi saya ini hadiah saya dan suami saya setelah lama nak benda ini =) lagipon saya amik sudut positif la..hmmm saya duduk sini, so berjalan banyak, saya nak gmbr2 yg cantik =) tak semua org berpeluang mcm saya dapat duduk sini =) itu sudut positif, sudut negatifnya..hati saya masih dimalaysia...hahahaha..mcm mana pon hatiku masih nun disana =)





nak tgk ker ? =)



canon rebel t1i =)


suami saya sgt leka sejak ada benda ini =) exam semua ke mana ntah =)


beg ni dia jual lain, 30 cad..

alhamdullilah...saya sgt gembira walaupun hati saya asyik fikirkan visa..dapat ke? tak dapat ke? kalau tak dapat at least saya boleh ready mental saya awal2 =)

salah satu sebab ktorg beli camera ni pon sbb nak gi umrah..sbb camera ktorg dah nazak =)






No comments:

Post a Comment