Sunday, December 13, 2009

percubaan pertama =)

ok..ni percubaaan pertama..sbb sejak jatuh atas snow time nak pergi beli ubat tu, dia jadi takut nak dekat dgn snow =) so saya kasi la main kat balkoni...ceh ..semua cerita diatas hanya rekaan semata2 lah! haha ..sebenarnya saya dah tak boleh kurung dorang dalam bilik sbb dorang tetap cuba utk keluar =)

so saya pakaikan kasut n baju sejuk..bagi dorang main kat balkoni rumah ni.. =)


mula2 dorang tak percaya dapat keluar balkoni.sbb selama ni dorang suruh buka pintu pon saya tak akan layan =)


mula2 takde snow cap, sarung tgn n pakai skirt jer =)


check, betul ke mak ayah saya ni tak tinggalkan saya ni .. =) dorang masih tak percaya =)


kerjasama tu penting =)


adik bersihkan sana, ni tmpt kakak..


adik mak dah merah hidung sbb sejuk =)


dah tak tahan sejuk, so kena pakai semua.. =) tp tetap taknak masuk =)


dahla adik =) awak tu baru baik asthma =)

dia masuk awal..pastu terus minta susu..kakak setengah jam kemudian.. pastu masuk2 dia nak rendam tgn dia dgn air panas , sbb tgn dia dah merah , sejuk sgt =) ok, haruskah saya stop blog?? aiman sudah nangis mahu tido..dahla gmbr lombab giler nak upload..grrrr


No comments:

Post a Comment